Air
Carbon TI 0.8
Niezwykle
lekki
i wytrzymały materiał będący
połączeniem
węglanu (Air Carbon) i
tytanu. Gwarantuje
doskonałą jakość jazdy i
lepszą kontrolę nart.
Sandwich
Sidewall
Construction
Drewniany
rdzeń
w połączeniu ze ścianami
bocznymi z tworzywa
ABS zamknięte w klasycznej
konstrukcji 'kanapki'
zapewniają narcie optymalną
sztywność i
spężystość.
Oryginalny
patent
wykorzystywany w procesie
produkcji
rdzenia. Sprawia, że narta
na całej długości jest
niezwykle stabilna. Sandwich
Sidewall Construction
to "inteligentna" powłoka
rdzenia wykonana z
drewna bukowego lub topoli.
DIAGOTEX™
BRAK
SZTYWNOŚCI
POPRZECZNEJ TO WRÓG
KONTROLI
DIAGOTEX™
jest
innowacyjną karbonową
warstwą zapewniającą
najwyższą sztywność
poprzeczną. DIAGOTEX™ pomaga
przeciwdziałać siłom
odśrodkowym podczas bardzo
szybkich skrętów, abyś mógł
perfekcyjnie je
pokonać. Po prostu maksimum
mocy i stabilności w
skrętach!
Innowacyjna
karbonowa
siatka ograniczająca
skręcanie się
konstrukcji i umożliwiające
nartą szybki powrót do
oryginalnego kształtu.
Pomaga przeciwstawić się
silę odśrodkowej i zmniejsza
ugięcie podczas
zakrętów pokonywanych z duża
prędkością. Pozwalana
na precyzyjne prowadzenie
nart po obranym łuku
dostarczając maksimum mocy i
stabilności.
Character
Size
Linia
THE
CURV składa się z nart o
różnych długościach,
a dobierasz je zależnie od
Twojego stylu jazdy.
Każda długość oferuje
perfekcyjnie opracowaną
konstrukcję potrójnego
promienia skrętu
niezależnie czy jest on
krótki, średni, czy długi.
Triple Radius
Potrójny
promień
skrętu zapewnia jeszcze
lepszą kontrolę i
przenoszenie sił w każdej
fazie skrętu. Triple
Radius w THE CURV daje
znacznie lepszą kontrolę i
przekaz siły przez cały czas
trzymania narty w
skręcie. Począwszy od
inicjacji, poprzez
krawędziowanie, aż do
ostatecznego kopa na
wyjściu.
On-Piste
ROCKER
Z
On-Piste ROCKER Fischer do
jazdy po przygotowanych
stokach, narciarze mogą
poczuć niesamowitą łatwość
wchodzenia w zakręty bez
obawy złapania krawędzi.
Nowa geometria narty,
bazująca na tradycyjnym
kształcie Alpine, zapewnia
bardziej harmonijny
ruch podczas skrętu, który
możesz poczuć. On-Piste
ROCKER pozwala na doskonałe
trzymanie krawędzi,
nie wpływając przy tym na
zmniejszanie osiągów i
dynamiki: cała krawędź jest
w śniegu, gdy jest to
właśnie potrzebne, a
harmonijny ruch podczas
skrętu pozwala oszczędzać
siły.
Concave
Sidewall
Nowy kształt
ścian
bocznych narty ułatwia prace
serwisowe, ale także
wejście na krawędź.
Free Milled
Titanium
Titanal
widoczny na
górnej powierzchni narty.
Najwyższe standardy
produkcji gwarantują
ekstremalną wytrzymałość.
RACETRACK
PLATE
Oparte
na
zasadzie Flowflex (specjalne
połączenie
wiązania z nartą, na odcinku
pod butem pozwalające
na swobodne wygięcie narty,
dzięki czemu nie traci
ona kontaktu ze śniegiem i
zachowuje idealny tor
jazdy) ale o 30% lżejsze.
Rozwiązanie typy rail -
nie wymaga nawiercania
płyty. Jeszcze łatwiejsza i
szybsza zmiana rozmiaru.
Płyta Racetrack stosowana
jest tylko w najwyższych
modelach nart z linii
RC4, Progressor oraz
limitownej C-Line.
World Cup
Tuning
Wykończenie
narty
na niezwykle precyzyjnych
maszynach.
Gwarancja otrzymania
produktu najwyższej jakości.
SINTERED
BASES
Spiekany
ślizg
zapewnia najwyższe osiągi,
jest trwały i
łatwy utrzymaniu. Bardzo
dobrze absorbuje wosk,
nasmarowany jest znacznie
szybszy od tłoczonego.
Ma duża gęstość molekularną
przez co jest bardzo
żywotny.